Loading. Please wait...

Insula Koh Kradan – o alta vacanta intr-un altfel de paradis

Insula Koh Kradan este un altfel de paradis

Cand iti planuiesti vacanta, cu siguranta vrei sa gasesti cele mai frumoase locuri posibile. Prioritatea noastra pentru prima escapada in Thailanda a fost sa gasim o plaja de calitate, asa ca am petrecut saptamani intregi cautand cea mai buna insula din Thailanda inainte de a pleca in excursie. Criteriile noastre erau simple: plaje frumoase, zboruri dese catre Bangkok, cazare de calitate si cat mai multa intimitate.

Orele de cercetare m-a condus la insula Koh Kradan, situata in provincia Trang in apropiere de granita cu Malaezia. Cateva ore mai la sud de locuri zgomotoase, cum ar fi Phuket si Koh Phi Phi, Koh Kradan are aceeasi frumusete naturala ca insulele mai populare din Thailanda, dar fara multimile si zgomotul aferente. Daca sunteti in cautarea unei insule thailandeze cu un peisaj minunat si doriti sa va bucurati de liniste, frumoasa insula Koh Kradan este cu siguranta cea mai buna alegere.

Cum a inceput excursia noastra pe insula Koh Kradan

Am stiut din momentul in care am urcat in taxi boat pe debarcaderul Kuantungku din Trang ca va fi o plimbare minunata. Destul de repede, cerul s-a deschis deasupra noastra, ceea ce a facut calatoria de o ora catre Koh Kradan o experienta deosebita. Am fost incantati din prima clipa si am stiut ca ne asteapta o experienta cel putin memorabila.

Am ajuns pe malul curat al insulei Koh Kradan pentru a gasi insula practic pustie, cu exceptia catorva alti turisti. Peisajul incredibil pe care l-am vazut in jurul nostru a confirmat aproape imediat ca am facut o alegere buna. Ne-am cazat la un boat hotel si apoi am iesit putin pe plaja, pentru a ne bucura de aerul minunat si de soarele bland.

Ce ne-a impresionat

In dimineata urmatoare, am renuntat cu greu la confortul din boat hotel, pentru a inota in mare. Nivelul apei in Koh Kradan este extrem de mic – aveti nevoie pentru a merge aproximativ 15 minute in larg pentru a va bucura de inot. Dar merita tot efortul – apa este la fel de limpede ca apa potabila, ziceai ca a dat cineva drumul la un robinet cu apa turcoaz.

De la pranz, mareea este destul de mare si poti inota inapoi spre plaja de pe care ai intrat in apa. Koh Kradan este ca un bazin de inot natural, apele sale limpezi, stralucitoare, de un albastru electric te invita la inot. Chiar si numai pentru atat, Koh Kradan poate fi numita cea mai frumoasa insula din Thailanda.

Ce mai poti face in zona

• Koh Kradan are o multime de plaje stancoase care pot fi vizitate – peisajul e incredibil.
  • Vizite pe alte insule din sudul Thailandei cu un catamaran sau un taxi boat.
  • Scufundari – poti vedea superbe recife de coral.
  • Shopping – frumusetea produselor cu specific thailandez te va cuceri.
  • Degustari de preparate thailandeze

Din fericire, vizita noasta pe Koh Kradan nu avea sa fie ultima. Cu ajutorul lui Mojo au urmat multe altele si cu siguranta ne vom reintoarce mereu acolo.

show main info details details Like 15

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url