Loading. Please wait...

Riad Star – bun venit acasa la Josephine Baker

Situat in inima Medinei, la doar cateva minute de mers pe jos de Souks, Riad Star te asteapta ascuns printre stardutele inguste. Sub acest acoperis a locuit o perioada cunoscuta cantareata de Jazz Josephine Baker. De aici intregul design interior a capatat note de jazz. In fiecare camera sunt atent amplasate elemente din epoca Jazz iar elemental surpriza il reprezinta o camera dedicata acelei perioade plina de costumatii tematice.

Noi ajuns la Riad Star Marrakech trecand pe strazi minuscule, pe langa trasuri trase de magari, vanzatori ambulanti, jocuri de copii si o multime de pisici. O usa masiva din lemn ne-a deschis calea catre un culoar misterios ce ne-a trezit curiozitatea. Asa am ajuns in mijlocul unei curti interioare superbe, albe, cu pereti sculptati si oglinzi impresionante. Toate aceste detalii faceau ca lumina ce intra de deasupra noastra sa iti fure privirea si sa te simti ca ai pasit intr-o alta lume. Am fost intampinati cu traditionalul ceai de menta servit intr-o maniera ceremoniala menita sa iti ureze bun venit.

Coloanele impresionante, elementele de décor, gresia sub forma de mosaic toate incununate de elemente traditional marocane ne-au facut sa ne simtim direct in paginile celebrei 1001 Nopti. Camerele riadului sunt de dimensiuni regesti, paturile extrem de conforabile si baile deosebit de frumoase. Riadul dispune si de un hammam ce nu trebuie ratat, cat si de posibilitatea de a lua cateva lectii de gatit. Bucataresele sunt mai mult decat incantate sa te introduca in tainele bucatariei marocane.

Riad Star

Excelentul mic-dejun poate fi servit unde te simti mai bine, in curtea interioara, in jurul piscinei sau pe terasa cu vedere panoramica. Vei fi rasfatat cu o delicioasa salata de fructe de sezon, omleta sau tot felul de clatite, iaurt, suc proaspat stors de portocale si paine proaspata din minunatele produsa de minunatele brutarii locale. Cand stii ca urmeaza sa ai o zi plina de aventuri si descoperiri, ai nevoie de un mic dejun pe masura. Intregul Riad impresioneaza prin design-ul deosebit, peretii albi formati din placi atent sculpate manual si piese de decor din epoca Jazz.  Toate acestea intr-un ansamblu autentic marocan unde detaliile precum covoarele traditionale, seturile ceremoniale de ceai te fac sa te simti ca intr-o poveste.

Intregul Riad impresioneaza prin design-ul deosebit

Ne-am dorit foarte mult sa vizitam si Essaouira in timpul vacantei noastre in Maroc, iar cei de la Riad Star ne-au ajutat sa ne indeplinim dorinta si ne-au organizat o excursie exceptionala. A doua zi, in mai putin de 3 ore am ajuns in celebrul oras, declarant Monument UNESCO. Prima noastra oprire a fost desigur, in port. Atat am fost de captivati de multimea de barci albastre si de pescarusii ce dansau in vant aproape ca nici nu ne-a deranjat mirosul proeminent de peste aflat in diverse stari de prospetime.

Essaouira

Dupa-amiaza ne-am petrecut-o pe stradutele inguste, colorate si intortochiate ale Medinei. Am trecut din cafenele in magazine de covoare, din restaurante traditionale in buticuri pline cu antichitati. Pe drum, nu puteam sa nu ne oprim la o fabrica de Ulei de argan. Am luat parte fascinati la intregul proces prin care trece arganul, dupa culegere pana la produsul final – uleiul alimentar cat si cel cosmetic.

A doua excursie in care am mers, organizata tot de cei de la Riad Star, a fost in Ourika Valley. Aceasta este poate cea mai populara excursie de o zi din Marrakech. Am avut ocazia sa mergem pe traseele berberilor din Maroc prin muntii Atlas.

show main info details details Like 73

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url